Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

vrijdag 7 maart 2008

Ninji weer op bezoek!

Het was weer gezellig afgelopen zaterdag! Ninji die kwam weer even op bezoek! Het was weer een dolle boel! Al snel begonnen we weer aan ons favoriete spel, doekjetrekken!
Ook zijn we natuurlijk weer even naar de hei geweest!!


Als ik lig dan kan ik het ook hoor!
Wie is er sterker?

Ik hou Ninji echt wel in de gaten hoor!


zie maar..

Lieve en al grote Ninji!


Mijn doekje..

Ninji: Mijn doekje!


Aanval ..

Dan vechten we er wel weer om..




Was weer erg gezellig Ninji!
Tot zondag bij de odh-wandeling!!







Geen opmerkingen: