Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

vrijdag 4 januari 2008

wandelen in het nieuwe jaar

Iedereen natuurlijk een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2008 toegewenst!
Wel eng hoor, al dat geknal en gekke geluid van al dat vuurwerk. Gelukkig is dat weer voorbij.
Mijn eerste wandeling in 2008 zit er ook al weer op. Nu natuurlijk al weer veel meer. Maar op nieuwjaarsdag namen René en Ilse mij weer mee naar de hei. Kijk maar..


Ik heb alweer een nieuw balletje gekregen..


Gaan we echt in de auto?





Ook op de hei poseer ik weer even..


en weer..


















Trek spelletje





















Geen opmerkingen: