Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

maandag 21 januari 2008

Wandeling Oosterhout, Vrachelse Heide




Zaterdag 19-01-08 was er weer een odh wandeling, wat een feest! Dit keer was het in Oosterhout, op de Vrachelse Heide.
Mijn baasjes hadden die morgen nog niks verteld, anders word ik natuurlijk helemaal wild.
Maar stiekem had ik het al wel in de gaten.. baasjes die de hele tijd heen en weer lopen. Eers met de auto weg gaan en dan weer terug komen. Ook zag ik dat mijn kleedje al in de auto werd gelegd. Rond 9 uur gingen we de eindelijk met de auto van huis weg, ze vertelden mij dat we eerst nog langs Ninji (mijn speelmaatje) gingen!! Maar na 10 minuten in de auto te hebben gelegen, draaiden mijn baasjes weer om richting huis. Was dit het al? Maar nee.... mijn baasje was zo dom om mijn riem te vergeten. Snel de riem opgehaald en toen konden we echt op weg naar Ninji gaan. Het regende heel erg hard toen we aankwamen in Utrecht! Ninji kwam al naar buiten en we stormden gelijk weer naar binnen! Lekker even gespeeld nog en toen gingen we weer in de auto. We gingen wandeling met alle odh- hondjes! Wat een feest is dat altijd zeg..














We moesten eerst allemaal nog even in de auto blijven zitten helaas, tot dat onze baasjes ons weer kwamen halen. Wat veel honden waren er zeg.
Helaas moest Ninji mee met de Pups , dat was wel heel erg jammer.













Toen ik weer terug kwam van de wandeling met alle grote honden, heb ik nog een tijdje met Ninji gespeeld!






Het was weer een hele leuke Odh -wandeling! Bedankt voor alles weer!

Geen opmerkingen: