Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

vrijdag 4 januari 2008

Wandelen met Ninji




Jippi, het was weer zover. Nu het baasjes van Ninji zijn rijbewijs heeft, kan hij zo even langs komen met Ninji. Ook dit keer was het weer zover, Ninji vom Altdeutschen Eck kwam weer een middagje langs. Helaas kwam zij niet logeren dit keer. Ik stond ze als op te wachten bij het hek, alsof ik het voelde dat ze eraan zouden komen. Gelijk vlogen we de achtertuin in en gingen we lekker dollen met elkaar. Ik maak altijd mijn vaste rondje om de boom , en ook Ninji had hem door dit keer. Ik wachtte haar elke keer weer op bij de boom.


Kijken jullie mee..



We zijn elkaar aan het uitdagen

Het verschil tussen ons word steeds kleiner, want Ninji is snel aan het groeien..



Sommige odh-hondjes zullen de hei nog wel herkennen van de odh wandeling



Ik heb je

Even snufellen



René (baasjes van Ninji) die moest weer even uitrusten op het bankje.




Gekke Ninji





Moet je ons nou kijken, we vliegen!

En natuurlijk.......



.. een echte odh kan niet zonder water..






Hebbes..


Daar kom ik aan...



René en Ninji hadden een klein , heel klein stokje gevonden



Ninji bijt in mijn krulletjes..




Waar ben ik?





We waren wel weer erg moe na deze wandeling, maar gezellig dat het was!
Tot de volgende keer!



























Geen opmerkingen: