Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

vrijdag 15 augustus 2008

Heel veel wandelpret

Hallo lieve odhvriendjes, vriendinnetjes & baasjes,

het was alweer zo'n leuke dag vandaag, heerlijk lag ik in de tuin (in de voortuin) alles in de gaten te houden. Zo kan ik zien wie er komen en wie er gaan met de auto's. Zo hoorde ik ook weer het bekende geluid van het autotje van René. Joepie de poepie, wat een feest. René is wel erg vaak bij ons, dus ik dacht dit keer ook dat hij alleen uit de auto kwam. Maar nee hoor, de achterbak ging ook nog open.. en daar was dan ook Ninji. Nu kon mijn dag helemaal niet meer stuk. We gingen natuurlijk gelijk de tuin in, en toen weer naar binnen en weer naar buiten en ga maar door. Leuk zeg! Toen viel dan gelukkig het woord AUTO, ik kon natuurlijk niet wachten en sprong er dan ook gelijk in, samen met Ninji. Eenmaal uit de auto kon het feest natuurlijk helemaal beginnen. Het was erg groen in het bos en mooi paars op de hei. Ook zijn er weer genoeg actie foto's gemaakt. Kijk maar mee...

Oh, hier had ik nog wat slijm van Ninji op mijn neus zitten, oeps..


Grrr..

Daar gaat Ninji er vandoor met mijn kipkluifje..
Pak me dan, als je kan..


Ook maar even een natuurfoto tussendoor, we kunnen ook niet altijd in beeld zijn natuurlijk.

Maar al snel zit ik alweer klaar voor de foto hoor, geen paniek!


Wat lief he!

Wel een erg lange tong hoor Ninji....


Ook samen kunnen we wel mooi zitten ( voor een koekje natuurlijk)


En springen kan ik ook heeeel erg goed..

Kijk Ninji eens, mooie dame..

Halloo, raa raa waar ben ik? Zien jullie me wel?

Weer even een natuur fototje..




Dat is wel een heeeel erg klein stokje..

Boven aan de trap..

Onderaan de trap...

En dan weer bovenaan de trap..




Grrrr hebbes...

Nu zijn we toch ook wel weer heeeel erg moe hoor..

Kijk eens hoe mooi ik een pootje kan geven..

Goed he?

Ninji in actie..






En wie kwamen we daar nog tegen? Mijn grote zus Barker! Nu kon mijn dag helemaal niet meer stuk.



Ik ga nu op de hei ook altijd achter de konijntjes aan, wat leuk is dat zeg. Alleen ben ik nooit snel genoeg. Ze zijn altijd al weg voordat ik er ben.. Dat blijft een raadsel, vinden jullie ook niet??
Dit was mijn avontuur weer voor vandaag, nu ga ik mijn oogjes dichtdoen..

Veel hondenkusjes van Mion




















Geen opmerkingen: