Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

maandag 25 augustus 2008

Wandel pret

Hallo lieve ODH vrienden,

hier ben ik dan weer met mijn avonturen. Ik heb weer heel erg veel meegemaakt..
Mijn baasjes hebben een nieuwe camera gekocht, en wie moet er dan weer als model staan...
Mion.. natuurlijk is dat helemaal niet erg. Want dan blijven we lekker lang weg met wandelen.





Normaal gaat mijn baasje Niek hier altijd zitten, daarom ga ik hier maar alvast zitten







Hier zag ik een hele grote modderpoel en aangezien mijn baasje zo druk was met de camera dacht ik.. dit is mijn kans..

Oeps..

Maar dit mag toch wel baasje?



Hier was ik heel snel weggelopen want ik was heel erg bang voor die grote koeien die op me af kwamen..

Geen opmerkingen: