Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

maandag 4 augustus 2008

Mion op vakantie

Lieve ODHtjes en baasjes!


Hier ben ik weer met mijn (foto)verhalen, ik ben er even een tijdje tussen uit geweest. Ik ben namelijk op vakantie geweest. Ik mocht met mijn 2 baasjes mee op vakantie. Ik moest wel heel erg lang in de auto zitten, maar dat is juist heel erg leuk! Het was daar wel een stukje warmer dan hier in Nederland, maar gelukkig was er lekker veel water voor mij. Ook kon ik daar heerlijk zwemmen met mijn baasje. Ik wou ook heerlijk wat water happen maar dat was opeens wel heel erg zout. Dat heb ik dus ook maar niet meer gedaan. Ik ben eerst in Kroatie geweest en daarna ben ik ook nog in Italie geweest. Kijken jullie mee?



Wat een mooi uitzicht he..



Zie je dat kleine zwartje r/(h)ondje?


Heerlijk genieten van het strand en de zee natuurlijk.



Hier sta ik met mijn baasje bij de haven.


Even een familie foto, hihi.


Af en toe moest ik ook even uitrusten hoor.



Elke avond kon ik dan ook nog even genieten van de mooie zons ondergang, daarna vielen mijn oogjes stiekem wel even dicht.

Geen opmerkingen: