Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

maandag 4 augustus 2008

Zwemmen Ninji

Ninji die zwemt eindelijk, het duurde even (bijna een jaar) maar het is nu dan eindelijk zover.
Ik was heerlijk alleen thuis en was ook heerlijk aan het genieten van de rust. Toen ik een auto het plein op hoorde rijden. Ik moest natuurlijk gelijk weten wie dat waren. Het waren René en Ilse. Ze kwamen mij ophalen om met Ninji te gaan wandelen. Want volgens hun kon Ninji eindelijk zwemmen. Na ongeveer een uurtje in de auto te hebben gezeten sprong ik eruit. Ik wist natuurlijk gelijk waar ik moest zijn. Wat een avontuur was dat weer zeg, kijk maar mee!







Ik dook gelijk in het eerste slootje, beetje vies geworden.


Ik wacht op de stok, gooien maar..

Wie durft deze stok van mij af te pakken?



Samen met Ninji in de speeltuin.

Kom maar hoor Mion, ik wacht hier wel op de kant..

En dan pak ik je stok lekker af...


Ja we wachten wel hoor baasjes..

Lekker aan het zwemmen met een stok..


Even uitschudden.

Ninji in het water.


Wie helpt mij? Ik kan er niet meer uitkomen...

En daar is Ninji dan eindelijk aan het zwemmen!!

Nog een keertje.

Nou ik ga er wel even voor zitten dan, dan kan ik gelijk een beetje uitrusten..


Gooien maar René!

Drijfnatte ODHtjes..

Ninji die met een grote stok uit het water komt.

Ninji die trots met een stok aan het zwemmen is..












Aanvalluhh..



Heeeeel erg goed van je Ninji, nu kunnen we lekker samen gaan zwemmen!



Geen opmerkingen: