Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

dinsdag 27 november 2007


Hoi lieve kijkertjes!


Hier alweer een verhaaltje met wat foto's!
Mijn baasjes zijn er maar druk mee.
Vandaag weer een lange wandeling gemaakt met mijn baasjes Gerrie en Ilse!

Leuk was dat zeg, eerst met de bal natuurlijk weer gespeeld! Ik kom dan echt heel hard aanrennen en dan willen ze die bal weer van mij afpakken. Dat laat ik niet altijd zomaar gebeuren hoor. Dan ren ik snel weg..






Kijk een mijn pootjes van de grond af!






Hier hadden de molletjes molshopen gemaakt, en dan rook zo lekker! Dat ik maar even begon te graven. Al het zand kwam op het fietspad. Ik was zo druk bezig dat zelfs een vrachtwagenchauffeur toeterde.. hihi






En het gat werd maar dieper en dieper..




Maar ik moest van Ilse ook nog even doorblijven gaan want er moesten natuurlijk weer foto's gemaakt worden.








Zien jullie het...?







Oh vrouwtje , mocht dit niet ?






Kijk eens hoe vies ik ben geworden!







En daar kwam ik mijn wilde speelmaatje bikkel ook nog tegen. Dat is altijd dikke pret!






Lekker stoeien!




Poseren..





Maar nu zijn we ook wel weer erg moe hoor...






En zoals altijd dan weer lekker op mijn kleedje!
(deze knuffel heb ik maar niet aan Ninji laten zien)



















































Geen opmerkingen: