Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

vrijdag 16 november 2007

Wandelen!!

Hallo lieve bezoekers,
vandaag hebben mijn baasjes weer wat foto's van mij gemaakt. Elke middag ga ik bijna 1,5 / 2 uur wandelen. Vandaag gingen 2 van mijn baasjes mee. Dikke pret altijd. Ook vandaag ging mijn favoriete speelbal weer mee. Lekker met de bal spelen op het veldje!! Kijken jullie mee..








Snel snel , dat hekje moet open!





Gooi die bal maar, ik ben er klaar voor!





Jaaa, hebbes!







Ik wacht op de bal..











Speelmaatje!



Maar niet aan mijn bal komen!









Ik bel dol op vogeltjes !





Mijn baasjes wouden al weer verder, maar ik nog lang niet!




Mijn baasjes zijn heel erg gek met mij!





Tot de volgende keer!















Geen opmerkingen: