Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

maandag 5 november 2007




Welkom allemaal, op mijn site!
Ik ben Mion , een oud duitse herder van ongeveer 2 jaar en 8 maandjes oud! Na 8 weken in Duitsland te zijn geweest moest ik weg bij mijn mama broertjes en zusjes, ik kreeg 4 nieuwe baasjes helemaal in Nederland.






Hier mocht ik op de foto met Munda , om aan mijn baasjes te laten zien hoe groot wij al waren geworden. (links)






Hier speel ik in de tuin van Ronald & Saskia voordat ik op werd gehaald door mijn nieuwe baasjes. (rechts)




Met mijn baasjes op de foto!







Mion is geboren op 21-01-05



Vader: Faust vom Altdeutschen Eck.



Moeder: Goldi vom Altdeutschen Eck.

Geen opmerkingen: