Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

maandag 5 november 2007

Wandelen

Natuurlijk ga ik ook heel erg vaak wandelen met mijn baasjes, naar het bos of naar de hei. Of ik mag lekker zwemmen bij het heerderstrand ( waar laatst ook de odh wandeling was) En natuurlijk ben ik net als alle andere odh gek op water!! En in de sneeuw vind ik het ook helemaal te gek.






Moet ik nu alweer op de foto?







Maar ik blijf mooi zitten voor mijn baasje.







Lekker in het water geweest en uitwaaien aan het strand.





Met mijn speelmaatje Kyra!




Ben ik geen plaatje?



En zo zie ik er nu uit!


























Geen opmerkingen: