Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

maandag 5 november 2007

Vriendjes van mion

Samen met mijn buurhondje en speelmaatje Kyra maak ik altijd de hele tuin onveilig. Ik heb een vaste route en ren dan heel hard rondjes. Kyra komt mij altijd achterna. We kunnen ook heel goed stoeien met elkaar. Ook toen Kyra nog een pup was. Hier komen wat foto's.




Hallo , ik ben Kyra.





Ik ben nog altijd de baas!




Bijna de struiken in?




Maar lief kunnen wij ook zijn hoor.










Barker & Mion





Samen stoeien met het water op de camping!





Mijn lieve halfzus Barker!!






Pak me dan, als je kan...

Geen opmerkingen: