Welkom op mijn site!

Welkom allemaal op mijn site.
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Ik zal regelmatig laten zien wat voor
streken ik allemaal uithaal.
Het zou leuk zijn als jullie ook een berichtje in het
gastenboek achter laten.

Lik & een poot Mion

maandag 5 november 2007

Ninji op bezoek!

Zondag was het dikke pret, Ninji kwam bij mij spelen! Ninji is ook een oudduitseherder. Ze is nog wel veel kleiner dus ik moest wel een beetje voorzichtig doen. Ik heb haar gelijk even laten zien hoe hard ik door de tuin kan rennen. Misschien vind zij mij nu wel een beetje een gekke hond. We konden erg goed met elkaar opschieten. De baasjes hebben veel foto's gemaakt. Want ik heb van ninji gehoord dat haar baasje daar ook erg gek op is. Hier komen er een paar.





Even aan elkaar snuffelen, en ninji gaf mij een paar kusjes.




Ninji wou met al mijn speeltjes spelen.




Kijk maar, daar loopt ze weg met mijn bal!




We hebben geen zin om in de camera te kijken hoor baasje.







Fotomodel I





En model II



Op naar de hei, samen in de auto.







Zien jullie het verschil?

Even bijkomen!





Ninji kijkt naar de blaadjes.





Doeii doeii lieve mensen!






Als jullie nog meer foto's willen zien van ons tweetjes kunnen jullie altijd op de weblog van Ninji kijken!

http://odhninji.blogspot.com/













































Geen opmerkingen: